donderdag 17 maart 2011

Gedachten.

Een mens is eigenlijk de hele dag aan het denken. Maar waar aan?
De een aan zijn werk, het gezin, de kinderen, boodschappen, planning, koffie, eten, sex, gesprekken, vooroordelen, trainen, de auto, films, afvallen, aankomen, verliefd zijn, boos, verdrietig, boodschappen, blij, dagdromen, vrienden, lente, mooie dingen en een beetje aan jezelf. De tijd sleept ons mee en we doen er maar wat te graag aan mee. Communiceren met mijn vrienden via mail, ping en what's app en een week bezig zijn voor een "bel"momentje wat uiteindelijk niet lukt, Ja sorry...DRUK! Mobiel vergeten? PANIEK!.... Met z'n 4en aan tafel zitten te mobielen? We lachen er gelukkig zelf om en doen er allemaal aan mee. Kom je er nu ook achter wie je vrienden zijn? Ik verlang terug naar tijd voor elkaar, de heerlijke gesprekken, discussies met bakkies koffie's en de vrolijke noot want als je uiteindelijk nagaat....
Wat is nu eigenlijk het belangrijkste in je leven?
Juist: Me, mijn gezin, familie, vrienden and I!
Daarom mijn quote of the day: Wij hopen op de toekomst, maar de toekomst hoopt op ons! :-) @ Gezellig samen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten